VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS BIRŽŲ LIGONINĖS KOKYBĖS POLITIKA
Viešoji įstaiga Biržų ligoninė yra licencijuota sveikatos priežiūros įstaiga, teikianti antrinio lygio stacionarines, ambulatorines paslaugas ir būtinąją (skubią) pagalbą pagal SAM nustatyta tvarka 1999-09-26 išduotą licenciją Nr. 708.
ORIENTACIJA Į KLIENTĄ
· Ligoninės paslaugos yra orientuotos į klientą.
· Savo klientais mes laikome pacientus ir jų artimuosius bei kitas sveikatos priežiūros įstaigas, perkančias ligoninės paslaugas.
· Mes vertiname ir reaguojame į pagrįstą savo klientų nuomonę apie teikiamą sveikatos priežiūros paslaugų kokybę.
· Mes siūlome platų stacionarinių ir ambulatorinių paslaugų spektrą pagal galiojančią licenciją.
· Mes skiriame savo žinias, įgūdžius ir patirtį, kad klientai būtų aptarnaujami su užuojauta, šiluma ir supratimu.
KVALIFIKACIJA
· Ligoninėje kvalifikuotą sveikatos priežiūrą teikia gydytojai, turintys medicinos praktikos įvairių sričių licencijas, slaugytojos, įgijusios slaugos praktikos licencijas, slaugytojų padėjėjos, baigusios kursus, ir kitas kruopščiai atrinktas personalas.
· Ligoninės sveikatos priežiūros personalas nuolat kelia kvalifikaciją mūsų šalies ir užsienio (Prancūzijos, Vokietijos, Šveicarijos, Danijos ir kt.) gydymo įstaigose.
PAGARBA IR INFORMUOTUMAS
· Personalas su visais pacientais elgiasi pagarbiai, stengiasi išsiaiškinti jų poreikius ir kuo geriau juos tenkinti.
· Personalas saugo paciento teisę į privatumą, medicininę paslaptį, laikosi konfidencialumo reikalavimų.
· Pacientai yra informuojami apie diagnozę, diagnostikos ir gydymo metodus, kurie yra taikomi pacientui arba jo įstatyminiam atstovui sutikus.
PATIKIMUMAS
· Ligoninėje nuolat analizuojama teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų kokybė ir savo įsipareigojimų vykdymas (saviįvertinimas).
· Dirba lokalaus medicininio audito grupė, atliekami vidaus kokybės auditai, registruojamos neatitiktys, jos koreguojamos.
· Personalo veiksmai yra suderinti, reglamentuoti vidaus dokumentais, siekiant kuo didesnio veiklos patikimumo.
· Personalas ir administracija supranta savo atsakomybę klientui.
NUOLATINIS GERINIMAS
· Ligoninėje atnaujinama materialinė bazė, perskirstomas personalas, siekiant gerinti teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų kokybę, prieinamumą.
· Užtikrinant paslaugų tęstinumą pacientui, bendradarbiaujama su kitomis sveikatos priežiūros įstaigomis. Mes tikimės naudos iš bendradarbiavimo, o ne konkurencijos.
MUMS SVARBUS KIEKVIENAS PACIENTAS!